2012.03.19

Dålig uppdatering.
Har jobbat en hel del senaste tiden och när jag äntligen är lång ledig så blir jag så fruktansvärt trött!!
Man kör på med jobb dagis lämning och hämtning och det går kanon! Tills ledigheten kommer och man bara kollapsar :)
Länge sen jag hade en heelt ledig helg! Den tillbringade jag tillsammans med viggo. Marcus var iväg på grabbkväll på lördagen och kom hem sent! Eftersom han inte är lika ung och pigg som jag, så blev han sängliggande hela söndagen. :p Jag och Viggo va ju inte heller så pigga just i helgen, känns som att vi sov igenom hela. Vi skulle ha åkt till Sarah med fam. men dom va Inte så pigga! Blir fler tillfällen! Kanske va tur eftersom att vi va så sega hela högen hemma?

Den här veckan kommer det bli massa pyssel hemma! Ska bli skönt att få lite ordning och just nu håller vi på i sovrummet med nya garderober.

Imorgon ska jag ev träffa L från jobbet på en promenad om vädret vill.. Idag var det ju snöstorm?! Jag som trodde det va vår nu?

Nu ska vi kolla på Tintin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0