Ny uppdatering, Nytt jobb! :)

Länge sen jag skrev, har haft fullt upp med min nya arbetsplats.. Skulle Ju ha jobbat nu i sommar inom vården. Men så bara "flög" det på mig ett annat jobb!
Vi jobbade dag och natt för att färdigställa leksaks och babybutiken, Lekia. Och nu står vi i en sval (kanske något för sval) fräsch och stor butik! Känns så bra och trivs verkligen :)
Har dock vart sjuk i en HEL vecka!! Har aldrig vart så sjuk av endast en förkylning? Och jag som aldrig ens brukar vara sjuk? Men nu är jag på
Benen igen och får äntligen jobba. Sen när kände man så? Äntligen jobba? :D

Annars bortsätt från jobb så rullar väl livet på som vanligt.
Har kommit fram till att när jag är helt frisk, för nu äter jag penicillin. Så ska jag börja mitt nyttiga liv (ett tag)! Får se hur det går :)

Nu ska jag väcka lillhjärtat. Vi ska försöka hinna med lite lek i parken innan förskolan idag :) så fint väder!


Kommentarer
Postat av: sarah

finaste <3

2012-07-04 @ 12:32:16
Postat av: Darling!

Du är den bästa min allra bästa😘

2012-07-06 @ 00:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0