Viggo Valentin <3

Blir så less på människor som inte kan låta bli att tycka och tänka om saker och ting som dom inte har ett skit med att göra.
Ja, jag älskar min son och gör EXAKT vad som helt för honom! Jag lever för min fina Viggo och jag älskar att skämma bort honom med närhet och kärlek. Tyck att det är fel, men det gör inte jag.
Det jag däremot tycker är mer fel (om vi ska vara sånna) är isf, när man skämmer bort sitt/sina barn med en massa materiella saker. Men jag ser som sagt inget fel i att ge sitt barn kärlek och närhet.

Ta vara på tiden med era barn, den går inte att spola tillbaka.


Kommentarer
Postat av: tesso

HELT rätt! <3

2012-05-01 @ 09:18:27
Postat av: miccis

människor, speciellt i den här staden, har för stora munnar och lever på skvaller/skitsnack. Du är världens bästa mamma för Viggo. Och precis som du säger att Viggo är ditt allt, så är du hans allt. Lyssna inte på andra. Om någon säger att du skämmer bort honom eller vad som helst är dom bara sjuka i huvudet.

Kram på er vi ses på lördag <3

2012-05-01 @ 14:16:58
Postat av: Erica

Har du helt rätt i. Du är världens bästa mamma! Jag älskar dig! <3

2012-05-02 @ 06:15:31
URL: http://ericaslajf.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Han ska ha all kärlek vi kan ge honom och han ska få höra varje dag hur fantastisk, duktig, fin han är och hur mkt vi älskar honom!! Viggo är kärlek för mig! Och han förtjänar all min kärlek och massa mer! Jag är så otroligt stolt över dig som mamma min fina Sandra!! Låt aldrig någon säga nånting annat!! <3

2012-05-02 @ 17:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0