LIFE.

Igår blev kille som jag lever mitt liv för, hela 2 år gammal. Jag kan ärligt talat inte förstå att det redan gått TVÅ hela år.. Galet.

Vad skulle jag göra utan dig? Min fina kille. skulle vilja stoppa tiden och bara springa runt tillsammans med dig i parken, gunga, bygga sandborgar, mysa.. Underbart! Samtidigt som jag längtar till varje liten ny ide du får och varje liten ny grej du lär dig. Jag känner mig så varm i hjärtat, samtidigt som jag kan känna lite magont för att jag är rädd att missa något. Vill leva med dig varje liten sekund..

Viggo Valentin, du gör mitt liv värt att leva tusen miljoner triljoner gånger om.
Älskade barn.


Kommentarer
Postat av: Erica

Sjukt fint skrivet! Nästan tårögd.. Fina du! Puss

2012-05-22 @ 22:16:21
URL: http://beatricelundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0